Stats

 

Totalul afișărilor de pagină

Oameni luati de pe strada si dusi la sectie aiurea retinuti abuziv de jandarmi


COMENTARIUL MEU: DE ASEMENEA ZDRENŢE NU AM NEVOIE SĂ MĂ APERE DE NIMENI.
Este o tara libera si prin urmare am voie sa ma plimb pe unde vreau. Se pare că din raţiuni politice şi din supuşenie oarbă anumiţi idioţi se cred atotputernici. Aş vrea să văd cam cum s-ar comporta asemenea specimene în mijlocul mulţimii din Piaţă. Atunci aş vrea să-i văd! Ce dube ar primi şi siteuri culturale! N-ar putea să le ducă!

Leave a Comment

Va invit sa comentati cat doriti, dar tineti minte ca ele sunt blocate inainte de a fi aprobate, asa ca nu va inghesuiti si nici nu va obositi sa comentati idiotenii sau sa spamati. Aici eu sunt tiranul si eu permit care comentarii vor apare si care nu. Spor!

Share

Converted studiopress theme | Best search engine | Free unlimited email by Blogger Templates