Stats

 

Totalul afișărilor de pagină

Jandarmul agitat psihic se crede pe câmp

Ce ziceţi de exemplarul de mai jos?
Voi credeţi că îşi făcea curaj? Credeţi că are controlul psiho făcut acum 5 ani? Credeţi că acele răgete de măgar răguşit face parte din pregătirea lui profesională în lupta lui stradală cu manifestanţii în încercarea de a-i intimida?
Handicapatule, nu vreau să te fac vedetă, am vrut doar să te dau exemplu negativ de psihoză maniaco-depresivă fiind îndrituit de stat să veghezi legea. Care lege că sunt mulţi ca tine în rândurile Jandarmeriei române, dar ţineţi minte toţi că ăştia ca ei o fac de râs. Îmi doresc să te sinucizi cu arma din dotare şi să fii dat la ştiri să fie lumea împăcată că idioţii periculoşi pentru societate ca tine sunt mai puţin cu unul. Să ştii că ai starea psihică necesară, nu e nevoie de reevaluare. Nu costă mult un glonţ, ţi-l plătesc eu, dar scuteşte-ne de a mai respira acelaşi aer cu noi!



Leave a Comment

Va invit sa comentati cat doriti, dar tineti minte ca ele sunt blocate inainte de a fi aprobate, asa ca nu va inghesuiti si nici nu va obositi sa comentati idiotenii sau sa spamati. Aici eu sunt tiranul si eu permit care comentarii vor apare si care nu. Spor!

Share

Converted studiopress theme | Best search engine | Free unlimited email by Blogger Templates