Stats

 

Totalul afișărilor de pagină

Ziarist băgat în dubă şi bătut de jandarmi




Femeile, copiii, bărbaţii, bătrânii, au fost luaţi aseară de pe stradă, băgaţi în dubele jandarmilor şi bătuţi fără discriminare. Printre ei şi un ziarist care, odată scos din autospecială, cu lacrimi în ochi şi vocea frântă de supărare, întrebă un jandarm "Bravo, frate! Am fost în Kosovo cu voi, cot la cot, chiar zilele trecute v-am lăudat, iar voi aşa îmi mulţumiţi? Asta merit? Pumni în burtă?"

Leave a Comment

Va invit sa comentati cat doriti, dar tineti minte ca ele sunt blocate inainte de a fi aprobate, asa ca nu va inghesuiti si nici nu va obositi sa comentati idiotenii sau sa spamati. Aici eu sunt tiranul si eu permit care comentarii vor apare si care nu. Spor!

Share

Converted studiopress theme | Best search engine | Free unlimited email by Blogger Templates