Stats

 

Totalul afișărilor de pagină

Opriti abuzurile din Inspectoratele Judetene de Jandarmi!

Despre nereguli la IJJ Arad am mai auzit. La fel si seful Jandarmeriei Romane, ba chiar foarte multe, insa toate lumea ramane indiferenta pana cand se loveste de un abuz sau o incalcare a legii ce-i afecteaza drepturile.
Mai jos veti viziona un clip, nu stiu cine este jandarmul, nu stiu daca se face vinovat de ceva, insa am identificat multe dintre afirmatiile sale ca practici zilnice, cu tendinta de normalitate, in curtile a numeroase IJJ-uri, chiar si la Bucuresti, una chiar traita de mine si am certitudinea ca si de multi dintre cei care veti citi si urmari blogul asta:
O vorba zice ca “pestele de la cap se-mpute”, iar neregulile, abuzurile vor continua sa existe atata timp cat Olimpiodor Antonescu, seful Jandarmerie Romane, continua sa ramana indiferent la ce se-ntampla in jurul sau. In ziua de azi, in mileniul III, in Democratie, a inchide ochii in fata unei nedreptati inseamna ca-ti dai acordul tacit fata de ce se petrece langa tine, facandu-te partas la fapta. Esti la fel de vinovat ca si faptasul. Este ca si cum un angajat al Jandarmeriei Romane, aflat in patrulare, observa o talharie, un viol sau o crima gata sa se petreaca, si-nchide ochii sau face cale-ntoarsa vazandu-si linistit de drum…
In viziunea mea un asemenea individ nu poate fi numit jandarm si ma tem ca in toata institutia asta, din aproximativ 20.000 de angajati, prea putini sunt jandarmi in realitate. Restul sunt altceva, sunt partasi la ce se petrece.

Leave a Comment

Va invit sa comentati cat doriti, dar tineti minte ca ele sunt blocate inainte de a fi aprobate, asa ca nu va inghesuiti si nici nu va obositi sa comentati idiotenii sau sa spamati. Aici eu sunt tiranul si eu permit care comentarii vor apare si care nu. Spor!

Share

Converted studiopress theme | Best search engine | Free unlimited email by Blogger Templates